Alla inlägg under december 2007

Av kajsa - 23 december 2007 22:02

GUD JUL PÅ ER!



sitter här i mammas soffan och kollar på julfilmer, har slagit in paket och skrivit rim på julklapparna, nu är det bara julstämmningen som saknas :(

Av kajsa - 20 december 2007 09:57

JAG HAR FÅTT JOBB!

Av kajsa - 20 december 2007 09:20


Jag vill önskar Er alla en God jul och ett Gott nytt år

Imorgon kommer jag att åka hem till Mamma så ni får ha en

super bra jul, och hörs vi inte innan så ett gott nytt år.

Av kajsa - 19 december 2007 14:20

Visste Ni att Anton Berg askarna gjordes speciellt för mig?


Det var precis en trevlig person här och lämnade av en stor ask,

och vem var först på? Jo så klart lilla kajsa, nu är jag inne på 5 biten snart.

Gud denna julen kommer det att gå ut för. :(

Jag gillar marsipanbrödet, och chokladflaskorna fyllda med Grand Marnier bäst av alla. Sen har jag några favoriter till men vet inte vad jag skall kalla dom.



Av kajsa - 19 december 2007 09:50


Idag är en sån härlig dag som jag skulle vilja ta daniel i en handen och Zäta i den andra och bara gå runder, solen skiner och frosten ligger som ett tunt lager på gräs och träd, det ser nästan ut som lite lite snö.

Denna dagen är verkligen perfekt, det biter riktigt kallt i kinden.


Men idag är det jobb som gäller, näst sista dagen, och i eftermiddag blir det en lång promenad med zäta, jag hittade perfekta sträcka iförrigår som tog ca 1 timme och 5 minuter, PERFEKT lång runda.


Usch ja, igår va der inhandling av de sista julklapparna.

Och idag skall vi till Stallmästargården och kolla in deras festlokaler, sen är det snabbt hem och laga till en lasagne och städa under tider, slänga in den sista tvätten också, sen skall vi till peter och emelie och fika på kvällen.

Sen skall vi packa våra kläder.


Av kajsa - 18 december 2007 11:12

jaha då har jag precis smällt i mig massor av choklad, det kom precis en liten "juklapp" Marabou world bla bla bla, åt säkert 6-7 stycken.


Puh, tog en kaffe på det nu också.


Usch, det ringer nästan ingenting alls idag i telefonen, och nu när det bara är några få dagar kvar innan jul ( och jag slutar ju ) så känns dagarna otroligt långa. Bara onsdag och torsdag kvar sedan så är vi ju lediga till den 2/1, hoppas jag får något jobb tills dess, eller iaf veckan efter, vore skönt med riktigt lång ledighet innan man börjar på något nytt.



Av kajsa - 18 december 2007 08:44

Nu är det jul igen, snart iaf.


Det värsta med julen är att det finns godis att äta, ÖVERALLT.

Jag är ett riktigt kakmonster, tyvärr. Har alltid varit ända sen jag var liten.


Idag skall jag åka in till stan och handla den sista julklappen till Daniel, jag vet inte rikigt va det blir för något, men handlas skall det iaf.


Jag kom på vad som skulle ges till Mamma och hennes sambo iaf.

En chokladprovning på malmös chokladfabrik, hoppas det blir en uppskattad present. Jag slutar på torsdag, tråkigt men men. Imorgon verkar det iaf som jag skall få besked på ett jobb som jag har sökt och haft kontakt med sedan i September, så vi får väl se hur det går med den biten.


Men iaf, julen är snart här och idag är det sista julklapps handligen, igår började jag tvätta och imorgon skall det städas och sen skall vi fika hemma hos E & P innan vi åker, och på torsdag skall vi till T & G och fika på kvällen, och lämna av alla julklappar. Än så länge så har vi 5 stora papperspåsar och julklappar och 1 plastpåse, idag blir det blir mer som skall ner.

Och då har jag inte ens slagit in allt, har massor av julklappar hemma hos mamma också som skall slås in när vi kommer ner. puh!

Av kajsa - 16 december 2007 09:00

Igår var vi på glöggkväll, trevligt.

Och idag sov vi länge. Aldrig längre än 8 i detta huset, men vi vaknade för 20 minuter sedan. Nu skall vi äta frukost, sen en lång promenad med Zäta.

Sen blir det stan igen..


Trevligt 3:dje advent på Er

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards