Alla inlägg under januari 2008

Av kajsa - 29 januari 2008 16:22

Nu är klockan snart 16:30 och då är det dags för mig att rusa ner till bussen,

jag skall springa så att jag hinner med den som går 16:36, kommer vara anfådd som sjuttsiken pågrund av min förkylning men det är det säkert värt, nästa buss går inte fråns en halv timme senare, och då får jag vänta 10 minuter i rotebro på pendeln, NEJ tack..


Så det är bara till att springa, har packat ihop allt, stängt väskan ställt glaset i diskmasknien, varit på toaletten.


6 minuter kvar gott folk sen börjar gatulopppet.


Adjö mina vänner

Av kajsa - 29 januari 2008 09:11

Jag fick ju jobb på ett bemaningsföretag vid årsskiftet, tanken var att jag skulle spenera mina 8 timmar på huvud kontoret, men igår när jag kom ditt hade jobbat i ca 1 timme, så frågade dom mig om jag kunde tänka mig att åka ut till kund i 1½ dag, eftersom allla andra var sjuka, så det var bara att packa i hop mitt pick och pack och åka till spånga, åka pendel för första gången så nu sitter jag här ute i Rotebro, gick upp 05:50 tog pendel ifrån solna 07:10.. Puhhh!

Så imorgon är jag tillbaka i Johannelund igen.


Emi tipsade mig om en grönsakssoppa hon hade gjort, så ikväll

skall jag och danni boy äta grönsakssoppa, och försöka kurera oss, som vi har gjort nu sedan efter nyår, tack kära kroppen jag fick vara frisk onsdag-fredag det tackar vi för...


Hahah det är inte roligt hemma hos oss just nu, vi går och lägger oss 20:30 somnar ungefär vid 21:00. hahahah..

Men men, är man dålig så är man

Av kajsa - 25 januari 2008 16:53

Eller äntligen? Alltså veckorna går ju kanon fort.


Snart skall jag gå och byta tröja till en liten trevligare för kvällens planer, skall snart bege mig hem till Åza för fredags kvällen, skall bli riktigt trevligt.


Men nu har jag inte tid att sitta här, vi höres


TREVLIG HELG

Av kajsa - 24 januari 2008 16:50

idag kommer bli första gången jag låser och larma på jobbet.

Usch, tycker verklinge inte om larm.

Men det skall nog gå bra, 7 minuter kvar till det är dags att gå.

Min mage kurrar, jag åt lite sketen soppa till lunch, har ätit 2 bananer tror jag skall ta en till nu innan jag går, skal ju inte direkt hem,skall hämta min kära vovvsing..


Godbye

Av kajsa - 24 januari 2008 11:12

Imorgon kväll skall jag på smyckes party eller vad man kallar det.Hemma hos Åza, det skall faktist bli rikigt roligt att träffa några människor som jag inte har träffat på länge, då tänker jag först och främst på Jessica, skall bli jätte roligt och  höra hur hon har det där ute på landet ;)Mmm skönt med lön imrgon också, och det bästa är att jag kommer få lite extra denna månaden, lönen ifrån nya jobbet, men även lite kvar ifrån förra jobbet som kommer nu. Så då kan jag betala tillbakalite på lånet som ja har till daniel, och sen kan jag spara lite till vi skall åka till Las vegas, för det skall man ju ocksåha pengar till ;) hahah.Nästan vecka börjar veckan som är inplanerad att ej äta några kolhydrater, och på lördag och söndags skall vi träna igen.Nu har vi verkligen bestämt oss, det här håller inte att ligga och jäsa på soffan hela tiden. Nu tar vi tag i det här.Jag tror det kommer bli mycket sallad, soppor, och ugnsgrönsaker, vad tror ni? =)jag är just nu inne på min 3:dje kopp kaffe idag, idag har jag matlåda med mig, men är inte allssugen på den, funderar på om jag skall gå till coop och köpa en ceesar sallad och rostbiff, det är jummi. :)

Av kajsa - 23 januari 2008 16:46

Jaha då var det onsdag, 2 dagar kvar denna veckan. Dagarna går så himla snabbt, eller vad säger ni? idag måste vi åka och handla, fick gå in på coop imorse och handla en macka till frukost eftersom vi inte hade någon mjölk hemma så kunde inte äta :(


Igår kväll var jag och daniel och träna, vi började lite sakta, gick och sprang på bandet, sen gick jag i någon annan maskin ,kallar den sväv maskinen, minns aldrig vad den heter, och då gick daniel upp på andra våningen och körde lite magövningar, det var riktigt riktigt skönt faktist, jobbigt som fan, men jätte skönt! jag till och med sprang, det brukar jag aldrig göra..

men det kändes jätte bra även om det inte var så länge :) Nu har vi iaf börjat det är det bästa.


Snart dags att gå hem, hur ser kvällen ut för mig då?

Jo jag skall ta tunnelbanan hem som vanligt, hämta Z på Daniels jobb, gå hem och byta om, gå ut med zäta, kanske ta en sväng inom gunilla och fika har inte bestämt mig än. Sen skall jag hem och se vad jag hittar i frysen som vi kan äta ikväll. Alltså aboslute ingeting häftigt, sorry folk!


Härlig onsdag på Er.

Av kajsa - 22 januari 2008 16:49

Idag skulle jag hemskt gärna vilja basta, daniel har fortfarande inte svarat på om vi skall göra det eller inte, ens sak jag vet iaf är att när klockan slår 17:00 skall jag rusa till toaletten, jag håller på att kissa på mig. :/

Sen skall jag gå till tunnelbanan och gå till daniels jobb och hämta min lilla vovve iaf, gå en sväng och sen bestämma med daniel om vi skall basta eller inte.


föresten glömde jag ta ut mat ur frysen imorse vet inte vad vi skall äta :/

Av kajsa - 21 januari 2008 16:52

nu är det dags att klä på sig, och gå hem.


Skall försöka snabba mig till tunnelbanan KANSKE KANSKE, jag hinner med den som går någon minut efter 5, annars går den inte fråns 10 över. som jag alltid tar annars. Men jag vill hem till min lille vovve. :)


hörs imorgon

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards